czwartek, 8 listopada 2012

Na dobry początek

Nasze pierwsze spotkanie - organizacyjne. Myślę, że damy rade. Co ja gadam? Na pewno damy radę! Pracy jest dużo, ale poradzimy sobie. :) Nasz projekt to nie tylko zagranie przedstawienia na scenie, ale przygotowanie wszystkiego. Tak naprawdę siedząc wygodnie na widowni nie widać  większości trudnej pracy aktorów, scenarzystów itd. Sami wszystko przygotujemy, począwszy od scenariusza skończywszy na kostiumach i dekoracjach. Na pierwszym spotkaniu udało nam się ustalić podział ról, cele, ogólny przebieg przedstawienia i to co musimy przygotować. Sama przyznam że pracy jest wiele, ale poradzimy sobie na pewno.
Pokazuje Wam to co udało się nam przygotować:)

Podział ról:
Siostra1 – Lucyna Dyrna
Siostra2 – Klaudia Czyż
Kopciuszek – Wioletta Brynkus
Wróżka/Macocha – Łukasz Białek
Goniec/Książę – Błażej Aleksandrzak
Narrator – Kamil Till

Przebieg przedstawienia
I scena: Kopciuszek usługuje swoim siostrom i macosze.
II scena: Wieść o balu i przygotowania do zabawy. Wyjście na bal, smutek kopciuszka.
III scena: Pomoc wróżki
IV scena: Bal, wybija północ. Ucieczka kopciuszka, gubi pantofelek.
V scena: Ksiażę szuka swojej wybranki, wszystkie panie przymierzają pantofelek
VI scena: Szczęśliwe zakończenie, wesele
VII scena: Scena z życia.

Cele:
  1. Integracja w grupie
  2. Korzystanie z różnych żródeł
  3. Nauka niemieckiego poprzez dobra zabawę
  4. Roszerzanie swojej kreatywności
  5. Szkolenie dykcji i zachowań na scenie
Co musimy przygotować?
-kostiumy
-scenariusz
-scenografie
-podkład muzyczny

Nie będzie łatwo, ale ja jako lider grupy nie mogę się załamywać i wszystkich mobilizować. Trzymajcie kciuki, pozdrawiam:) 

1 komentarz:

  1. Świetnie Klaudia! Trzymam kciuki;) Bardzo mi się podoba Twój pierwszy wpis;)

    OdpowiedzUsuń